Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Stare Pole
Menu góra
Strona startowa Gmina Stare Pole Zamówienia publiczne Zamówienia powyżej 130 000 zł 2014
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o przetargu dla zadania pn. Dostawa energii elektrycznej - II - 2014, menu 110, artykuł 2859 - BIP - Urząd Gminy w Starym Polu”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

2014

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o przetargu dla zadania pn. Dostawa energii elektrycznej - II

Ogłoszenie z dnia 28 marca 2014 r. o zmianie ogłoszenia z dnia 20 marca 2014 r.


Numer ogłoszenia: 106092 - 2014; data zamieszczenia: 28.03.2014
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 95150 - 2014 data 20.03.2014 r.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy Stare Pole, ul. Marynarki Wojennej 6, 82-220 Stare Pole, woj. pomorskie, tel. 55 271 35 32, fax. 55 271 35 32.

 

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4).
  • W ogłoszeniu jest: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie 345,21 MWh (+/- 15%) w okresie od dnia 01.06.2014r. do 31.12.2015r. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie dla potrzeb: 1) lokali i obiektów 2) oświetlenia drogowego 3. Kod CPV, pod którym sklasyfikowano przedmiot zamówienia: 09310000-5 Elektryczność. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy Zamawiającymi (odbiorcami/płatnikami) a operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD):ENERGA OPERATOR SA. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadził dialogu technicznego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 48 szt. Całkowita moc umowna dla punktów poboru energii elektrycznej: 225,00 kW Szczegółowy opis punktów poboru Zamawiający zamieścił w Załączniku nr 1a i 1b do SIWZ. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy: 345,21 MWh (+/- 15%), z tego: 1) do lokali i obiektów 165,66 MWh 2) dla potrzeb oświetlenia drogowego 179,55 MWh Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Dostawy odbywać się będą w terminie od 01.06.2014 r. do 31.12.2015 r., co Zamawiający szczegółowo opisał w Załączniku nr 1a i 1b do SIWZ - kolumna -Okres dostaw. 6. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym (w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru) terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę/płatnika ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne rozwiązanie-wygaśnięcie dotychczas obowiązujących umów na sprzedaż energii elektrycznej. Uwaga: obecnie dostawy odbywają się w oparciu o dostawy rezerwowe. W odniesieniu do wszystkich punktów poboru zmiana sprzedawcy nastąpi po raz kolejny, co Zamawiający szczegółowo opisał w Załączniku nr 1a i 1b w kolumnie -Zmiana sprzedawcy. Wprowadzenie treści -kolejna- oznacza również, że nastąpił już rozdział umów na umowę sprzedaży i dystrybucyjną. Uwaga: zamawiający-odbiorcy posiadają ważne umowy o świadczenie usług dystrybucji na czas nieoznaczony. W Załączniku nr 1a i 1b do SIWZ wskazano obowiązując parametry dystrybucyjne (moc umowna-grupa taryfowa). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany tych parametrów w trakcie trwania umowy..
  • W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie 327,93 MWh (+/- 15%) w okresie od dnia 01.06.2014r. do 31.12.2015r. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie dla potrzeb: 1) lokali i obiektów 2) oświetlenia drogowego w oparciu o trzy umowy sprzedaży energii elektrycznej zawarte przez poszczególnych płatników-odbiorców (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ). Kod CPV, pod którym sklasyfikowano przedmiot zamówienia: 09310000-5 Elektryczność. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy Zamawiającymi (odbiorcami-płatnikami) a operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD):ENERGA OPERATOR SA. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadził dialogu technicznego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 48 szt. Całkowita moc umowna dla punktów poboru energii elektrycznej: 225,00 kW Szczegółowy opis punktów poboru Zamawiający zamieścił w Załączniku nr 1a i 1b do SIWZ. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy: 327,93 MWh (+/- 15%), z tego: 1) do lokali i obiektów 157,38 MWh 2) dla potrzeb oświetlenia drogowego 170,55 MWh Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Dostawy odbywać się będą w terminie od 01.06.2014 r. do 31.12.2015 r., co Zamawiający szczegółowo opisał w Załączniku nr 1a i 1b do SIWZ - kolumna -Okres dostaw-. 6. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym (w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru) terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę-płatnika ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne rozwiązanie-wygaśnięcie dotychczas obowiązujących umów na sprzedaż energii elektrycznej. Uwaga: obecnie dostawy odbywają się w oparciu o dostawy rezerwowe. W odniesieniu do wszystkich punktów poboru zmiana sprzedawcy nastąpi po raz kolejny, co Zamawiający szczegółowo opisał w Załączniku nr 1a i 1b w kolumnie-Zmiana sprzedawcy. Wprowadzenie treści -kolejna- oznacza również, że nastąpił już rozdział umów na umowę sprzedaży i dystrybucyjną. Uwaga: zamawiający-odbiorcy posiadają ważne umowy o świadczenie usług dystrybucji na czas nieoznaczony. W Załączniku nr 1a i 1b do SIWZ wskazano obowiązując parametry dystrybucyjne (moc umowna-grupa taryfowa). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany tych parametrów w trakcie trwania umowy..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1).
  • W ogłoszeniu jest: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3.800,00 zł (słownie złotych trzy tysiące osiemset 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może zostać wniesione w jednej z poniższych form: a. Pieniądzu - wówczas wadium zostanie uznane za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium powinien być załączony do oferty. b. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c. Gwarancjach bankowych d. Gwarancjach ubezpieczeniowych e. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732, Nr 227, poz. 1505, z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy - BS Malbork oddział Stare Pole nr 75 8303 0006 0040 0400 0329 0017 z dopiskiem: Wadium - Dostawa energii elektrycznej. Oryginał wniesienia wadium w innej formie niż pieniężnej należy dołączyć do oferty w osobnej kopercie w terminie do dnia i godziny składania ofert, a kopię wpiąć odpowiednio do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca: a. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zapisów Rozdział VIII.12. SIWZ Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda we wskazanym terminie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..
  • W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie złotych dwa tysiące pięćset 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może zostać wniesione w jednej z poniższych form: a. Pieniądzu - wówczas wadium zostanie uznane za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium powinien być załączony do oferty. b. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c. Gwarancjach bankowych d. Gwarancjach ubezpieczeniowych e. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732, Nr 227, poz. 1505, z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy - BS Malbork oddział Stare Pole nr 75 8303 0006 0040 0400 0329 0017 z dopiskiem: Wadium - Dostawa energii elektrycznej. Oryginał wniesienia wadium w innej formie niż pieniężnej należy dołączyć do oferty w osobnej kopercie w terminie do dnia i godziny składania ofert, a kopię wpiąć odpowiednio do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca: a. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zapisów Rozdział VIII.12. SIWZ Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda we wskazanym terminie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: 31.03.2014 godzina 11:00, miejsce: Gmina Stare Pole Urząd Gminy Stare Pole ul. Marynarki Wojennej 6, 82-220 Stare Pole Sekretariat Ip.
  • W ogłoszeniu powinno być: 07.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Gmina Stare Pole Urząd Gminy Stare Pole ul. Marynarki Wojennej 6, 82-220 Stare Pole Sekretariat Ip.

 ---------- przetarg_271_3_2014_2014_03_28_zmiana_nr_2.jpg

Załączniki:

Metryka

sporządzono
2014-03-28 przez Salamonik Janusz
udostępniono
2014-03-28 00:00 przez Janusz Salamonik
zmodyfikowano
2015-01-16 15:32 przez Salamonik Janusz
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
1206

Lista powiązanych aktualności

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.