Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Stare Pole
Menu góra
Strona startowa Gmina Stare Pole Zamówienia publiczne Zamówienia powyżej 130 000 zł 2016
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia dla zadania pn. - 2016, menu 165, artykuł 3383 - BIP - Urząd Gminy w Starym Polu”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

2016

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia dla zadania pn.

Polska-Stare Pole: Usługi gospodarki odpadami

2016/S 013-019254

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Usługi

Dyrektywa 2004/18/WE



Sekcja I: Instytucja zamawiająca


I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Urząd Gminy Stare Pole
ul. Marynarki Wojennej 6
Osoba do kontaktów: Ewa Rojek
82-220 Stare Pole
POLSKA
Tel.: +48 552713533
E-mail: ug@starepole.pl
Faks: +48 552713533

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.starepole.pl

I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie


Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu
Usługi w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z wszystkich nieruchomości w granicach administracyjnych Gminy Stare Pole 2016–2018.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 16: Usługi w dziedzinie odprowadzania ścieków i wywozu nieczystości; usługi sanitarne i podobne
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Teren Gminy Stare Pole.
Kod NUTS
II.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
II.1.4)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z wszystkich nieruchomości w granicach administracyjnych gminy Stare Pole oraz gminnego PSZOK.
2. Wyposażenie nieruchomości w pojemniki do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych oraz ich utrzymanie w odpowiednim stanie sanitarnym, technicznym i porządkowym. Pojemniki stanowią własność Wykonawcy.
3. Wyposażenie nieruchomości w urządzenia do selektywnego zbierania odpadów komunalnych (pojemniki i worki) takich jak: papier; szkło; tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe, popioły, odpady ulegające biodegradacji i odpady zielone oraz utrzymanie ich w odpowiednim stanie sanitarnym, technicznym i porządkowym.
4. Wyposażenie Gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów ( PSZOK ) w pojemnik otwarty na gruz o poj. 7 m³ – 1 szt., pojemnik zamknięty o poj. 7 m³ na gruz i inne odpady z 6 otworami wrzutowymi i klapami- 1 szt., pojemnik na plastik 1100 l – 1 szt., pojemnik na szkło 1100 l – 1 szt., pojemnik na papier 1100 l – 1 szt. Pojemniki stanowią własność Wykonawcy.
5. Utrzymywanie pojemników do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych i do selektywnej zbiórki papieru; szkła; tworzyw sztucznych, metali i opakowań wielomateriałowych, popiołów i odpadów ulegających biodegradacji i odpadów zielonych w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym poprzez mycie, dezynfekcję i dezynsekcję co najmniej dwa razy w roku. Wykonawca będzie prowadził przegląd pojemników 2 razy w roku pod kątem ich stanu technicznego, a w razie konieczności dokona ich naprawy lub odświeżenia (np. pomalowanie, naklejenie nowych etykiet informacyjnych itp.). Informacje z przeprowadzonych czynności wykonawca dostarczy zamawiającemu w raporcie.
6. Najpóźniej 29.1.2016 wszystkie nieruchomości objęte obsługą oraz PSZOK mają zostać wyposażone w pojemniki lub urządzenia do zbierania odpadów.
7. Przeprowadzenie dwóch akcji w ciągu roku, promujących selektywną zbiórkę odpadów w placówkach oświatowych na terenie Gminy, w okresie wiosennym ( „Dzień Ziemi”) i okresie jesiennym ( „Sprzątanie Świata” ).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ.
Wykonawca odbierze i zagospodaruje odpady komunalne zmieszane i selektywnie zebrane z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, gdzie szacuje się, że przebywa 3800 osób. Wielkość ta została ustalona na podstawie złożonych przez mieszkańców deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami. Wykonawca odbierze i zagospodaruje odpady komunalne zmieszane i selektywnie zebrane z nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, których liczbę szacuje się na 86 podmiotów.
Wykonawca otrzyma najpóźniej w dniu zawarcia umowy wykaz nieruchomości przewidzianych do obsługi.
II.1.5)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

90533000, 90513100, 90511200, 90511300

II.1.6)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
II.2)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)
II.2.1)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)
Najniższa oferta 1 785 000 i najwyższa oferta 1 890 000 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8



Sekcja IV: Procedura


IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów
1. Najniższa cena. Waga 95
2. Termin płatności faktury. Waga 5
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystano aukcję elektroniczną: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
271.7.2015
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

Ogłoszenie o zamówieniu

Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2015/S 235-426352 z dnia 4.12.2015



Sekcja V: Udzielenie zamówienia


V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
18.1.2016
V.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 2
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
ul. Gen. de Gaulle'a 70
82-200 Malbork
POLSKA

V.4)Informacje na temat wartości zamówienia
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 374 762,24 EUR
V.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie



Sekcja VI: Informacje uzupełniające


VI.1)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.2)Informacje dodatkowe:
VI.3)Procedury odwoławcze
VI.3.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17
02-676 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587803

VI.3.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy przysługują środki ochrony prawnej określone w DZIALE VI ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia środki ochrony prawnej przysługują również organizacjom wpisanym na listę organizacji uprawnionych do wnoszenia środków ochrony prawnej, prowadzoną przez Prezesa Urzędu.
3. Zgodnie z przepisami Działu VI Rozdział 2 ustawy Prawo zamówień publicznych: Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
6. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia za pomocą jednego ze sposobów określonych w art. 27 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, do której jest on zobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje odwołanie na podstawie art. 180 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminie: 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
9. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wnosi się w terminie: 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
10. Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej w ppkt 8. i 9. wnosi się w terminie: 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
11. Jeżeli Zamawiający mimo takiego obowiązku nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:
1) 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, a w przypadku udzielenia zamówienia w trybie zapytania o cenę – ogłoszenia o udzieleniu zamówienia z uzasadnieniem;
2) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;
3) 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający:
a) nie zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia; albo
b) zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o udzieleniu zamówienia, które nie zawiera uzasadnienia udzielenia zamówienia w trybie zapytania o cenę.
12. Odwołanie rozpoznaje Krajowa Izba Odwoławcza zgodnie z przepisami Działu VI Rozdział 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
13. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
14. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania Zamawiającego. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora publicznego jest równoznaczne z jej wniesieniem. Skarga powinna czynić zadość wymaganiom przewidzianym dla pisma procesowego oraz zawierać oznaczenie zaskarżonego orzeczenia, przytoczenie zarzutów, zwięzłe ich uzasadnienie, wskazanie dowodów, a także wniosek o uchylenie orzeczenia lub o zmianę orzeczenia w całości lub w części. W postępowaniu toczącym się na skutek wniesienia skargi nie można rozszerzyć żądania odwołania ani występować z nowymi żądaniami.
VI.3.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17
02-676 Warszawa
POLSKA
Tel.: +22 4587801
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
Faks: +22 4587803

VI.4)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:18.1.2016

Metryka

sporządzono
2016-01-20 przez Ewa Rojek
udostępniono
2016-01-20 00:00 przez Janusz Salamonik
zmodyfikowano
2016-01-28 12:34 przez Janusz Salamonik
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
1094
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.