Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Stare Pole
Menu góra
Strona startowa Gmina Stare Pole Aktualności 2018
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Informacja z dnia 28 marca 2017 r. o unieważnieniu postępowania na realizację zadania pn. "Rozbudowa istniejącego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych ..." - 2018, menu 219, artykuł 4046 - BIP - Urząd Gminy w Starym Polu”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

2018

Informacja z dnia 28 marca 2017 r. o unieważnieniu postępowania na realizację zadania pn. "Rozbudowa istniejącego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych..."

Ogłoszenie nr 500068038-N-2018 z dnia 28-03-2018 r.
 
Urząd Gminy Stare Pole: Rozbudowa istniejącego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na działce nr 33 obr. Stare Pole, w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, w ramach projektu pn.: „PSZOK Gminy Stare Pole - zwiększenie efektywności segregacji odpadów i pro-ekologicznej świadomości mieszkańców” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.2 - Gospodarka odpadami współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach umowy o dofinansowanie nr RPPM.11.02.00-22-008/16-00 z dn. 07.06.2017r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
 
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.2- Gospodarka odpadami współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 515781-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Stare Pole, Krajowy numer identyfikacyjny 54262300000, ul. ul. Marynarki Wojennej  6, 82220   Stare Pole, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 55 271 35 32, e-mail informatyk@starepole.pl, faks 55 271 35 32.
Adres strony internetowej (url): www.starepole.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
 
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa istniejącego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na działce nr 33 obr. Stare Pole, w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, w ramach projektu pn.: „PSZOK Gminy Stare Pole - zwiększenie efektywności segregacji odpadów i pro-ekologicznej świadomości mieszkańców” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.2 - Gospodarka odpadami współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach umowy o dofinansowanie nr RPPM.11.02.00-22-008/16-00 z dn. 07.06.2017r.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Stare Pole, Gmina Stare Pole, w ramach której planuje się zrealizowanie następującego zakresu prac: - opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w tym projektu budowlanego i wykonawczego opracowanego zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z warunkami określonymi decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach i Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego dla wsi Stare Pole i Krzyżanowo, - opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Planu BIOZ, - uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych warunkujących zrealizowanie prac budowlanych i przekazanie obiektu do użytkowania i jego eksploatacji, - realizację inwestycji zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem, w tym rozbudowę oraz dostawę i montaż urządzeń wyposażenia obiektów, tj. wiata magazynowa o wym. 3,5x15,0 m i wysokości 3,50-4,30 m wraz z fundamentowaniem i robotami montażowymi – 1 szt., kontener socjalny o wym. 2,5x6,0 m wraz z podłączeniem do instalacji wod.-kan., elektrycznej – 1 szt., kontener duży 7 m3 – 3 szt., kontener standardowy 1,1 m3 – 8 szt., kontener mały 0,2 m3 – szt., kontener odpady niebezpieczne 450 dm3 – 1 szt., kontener świetlówki i żarówki 650-660 dm3 – 1 szt., pojemnik na akumulatory 500 dm3 – 1 szt., pojemnik na odpady płynne 450 dm3 – 1 szt., zbiornik na płynne substancje chemiczne 200 dm3 – 1 szt., pojemnik na odpady medyczne 150 dm3 – 1 szt., zbiornik na zużyty olej i farby 200 dm3 – 2 szt., - oświetlenie terenu – lampy hybrydowe zasilane energią słoneczną i wiatrową (łącznie), - uzupełnienie utwardzenia i zieleni - poprawa nawierzchni, estetyki terenu, - monitoring – kamera sieciowa zewnętrzna o rozdzielczości 4 Mpx, rejestrator IP 4 kanały video, zasilanie PoE, twardy dysk 1TB, - opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz instrukcji eksploatacji i konserwacji, instrukcji stanowiskowych, instrukcji BHP i ppoż, - zapewnienie właściwego oznakowania obiektów instalacji, w tym wyposażenie w niezbędne instrukcje i tablice informacyjne, - przekazanie Zamawiającemu obiektów do użytkowania. - wykonanie i ustawienie tablic informacyjnych ( 2 szt. ) -1 szt. na terenie PSZOK i 1 szt. przy Urzędzie Gminy Stare Pole, - wykonanie i ustawienie tablicy pamiątkowej na terenie PSZOK - 1 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45111200-1, 45223100-7, 45261000-4, 45432120-1, 45262300-4, 45442100-8, 45421000-4, 45316110-9, 34928480-6, 44613800-8


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust.1 pkt. 4 ww. ustawy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Informacja z dnia 28 marca 2017 r. o unieważnieniu postępowania

Metryka

sporządzono
2018-03-28 przez Ewelina Krzemińska
udostępniono
2018-03-28 00:00 przez Janusz Salamonik
zmodyfikowano
2018-03-28 16:54 przez Salamonik Janusz
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
931

Lista powiązanych aktualności

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.