Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Stare Pole
Menu góra
Strona startowa Gmina Stare Pole Zamówienia publiczne Zamówienia powyżej 130 000 zł 2018
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Zawiadomienie z dnia 17 stycznia 2018 r. o odrzuceniu oferty w postępowaniu dla zadania pn. "PSZOK Gminy Stare Pole ..." - 2018, menu 220, artykuł 3981 - BIP - Urząd Gminy w Starym Polu”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

2018

Zawiadomienie z dnia 17 stycznia 2018 r. o odrzuceniu oferty w postępowaniu dla zadania pn. "PSZOK Gminy Stare Pole..."

Ogłoszenie nr 500013470-N-2018 z dnia 17-01-2018 r.
 
Urząd Gminy Stare Pole: Część 1: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbudowy istniejącego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na dz. nr 33 obręb Stare Pole, Część 2: Dostawa sprzętu. dla projektu pn.: „PSZOK Gminy Stare Pole - zwiększenie efektywności segregacji odpadów i pro-ekologicznej świadomości mieszkańców” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.2 - Gospodarka odpadami współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach umowy o dofinansowanie nr RPPM.11.02.00-22-008/16-00 z dn. 07.06.2017.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
 
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.2 - Gospodarka odpadami współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach umowy o dofinansowanie nr RPPM.11.02.00-22-008/16-00 z dn. 07.06.2017.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 637204-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Stare Pole, Krajowy numer identyfikacyjny 54262300000, ul. ul. Marynarki Wojennej  6, 82220   Stare Pole, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 55 271 35 32, e-mail informatyk@starepole.pl, faks 55 271 35 32.
Adres strony internetowej (url): www.starepole.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
 
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Część 1: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbudowy istniejącego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na dz. nr 33 obręb Stare Pole, Część 2: Dostawa sprzętu. dla projektu pn.: „PSZOK Gminy Stare Pole - zwiększenie efektywności segregacji odpadów i pro-ekologicznej świadomości mieszkańców” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.2 - Gospodarka odpadami współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach umowy o dofinansowanie nr RPPM.11.02.00-22-008/16-00 z dn. 07.06.2017.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem inwestycji jest: rozbudowa istniejącego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na dz. nr 33 obręb Stare Pole w trybie „zaprojektuj i wybuduj” oraz dostawa sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Stare Pole, Gmina Stare Pole, w ramach której planuje się zrealizowanie następującego zakresu prac: a) dla części 1 Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Stare Pole, Gmina Stare Pole, m.in.: - opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w tym projektu budowlanego i wykonawczego opracowanego zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z warunkami określonymi decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach i Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego dla wsi Stare Pole i Krzyżanowo, - opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Planu BIOZ, - uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych warunkujących zrealizowanie prac budowlanych i przekazanie obiektu do użytkowania i jego eksploatacji, - realizację inwestycji zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem, w tym rozbudowę oraz dostawę i montaż urządzeń wyposażenia obiektów, tj. wiata magazynowa o wym. 3,5x15,0 m i wysokości 3,50-4,30 m wraz z fundamentowaniem i robotami montażowymi – 1 szt., kontener socjalny o wym. 2,5x6,0 m wraz z podłączeniem do instalacji wod.-kan., elektrycznej – 1 szt., kontener duży 7 m3 – 3 szt., kontener standardowy 1,1 m3 – 8 szt., kontener mały 0,2 m3 – szt., kontener odpady niebezpieczne 450 dm3 – 1 szt., kontener świetlówki i żarówki 650-660 dm3 – 1 szt., pojemnik na akumulatory 500 dm3 – 1 szt., pojemnik na odpady płynne 450 dm3 – 1 szt., zbiornik na płynne substancje chemiczne 200 dm3 – 1 szt., pojemnik na odpady medyczne 150 dm3 – 1 szt., zbiornik na zużyty olej i farby 200 dm3 – 2 szt., - oświetlenie terenu – lampy hybrydowe zasilane energią słoneczną i wiatrową (łącznie), - uzupełnienie utwardzenia i zieleni - poprawa nawierzchni, estetyki terenu, - monitoring – kamera sieciowa zewnętrzna o rozdzielczości 4 Mpx, rejestrator IP 4 kanały video, zasilanie PoE, twardy dysk 1TB, - opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz instrukcji eksploatacji i konserwacji, instrukcji stanowiskowych, instrukcji BHP i ppoż, - zapewnienie właściwego oznakowania obiektów instalacji, w tym wyposażenie w niezbędne instrukcje i tablice informacyjne, - przekazanie Zamawiającemu obiektów do użytkowania. - wykonanie i ustawienie tablic informacyjnych ( 2 szt. ) -1 szt. na terenie PSZOK i 1 szt. przy Urzędzie Gminy Stare Pole, - wykonanie i ustawienie tablicy pamiątkowej na terenie PSZOK 1 szt. Wytyczne do tablic: * Tablica informacyjna musi zawierać: - nazwę Beneficjenta – Gmina Stare Pole - tytuł Projektu - „PSZOK Gminy Stare Pole - zwiększenie efektywności segregacji odpadów i pro-ekologicznej świadomości mieszkańców” - cel Projektu - zwiększenie efektywności segregacji odpadów i pro-ekologicznej świadomości mieszkańców - zestaw logo-znaki FE i UE oraz znak Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego - adres portalu www.mapadotacji.fov.pl Wzór tablicy znajduje się w Internecie na stronie: www.funduszeeuropejskie.gov.pl/promocja i na stronie programu: www.rpo.pomorskie.eu. Minimalny rozmiar tablicy wynosi 80x120 cm (wymiary europalety), a powierzchnia nie mniejsza niż 6 m ². Znaki na tablicy informacyjnej muszą być czytelne, jeżeli tablica jest położona w znacznej odległości od miejsca, gdzie mogą znajdować się odbiorcy, to powierzchnia tablicy powinna być odpowiednio większa, tak aby wszyscy mogli łatwo zapoznać się z jej treścią. * Tablica pamiątkowa może być albo dużego formatu, albo mieć formę mniejszej tabliczki. Minimalny rozmiar wynosi 80x120 cm (wymiary europalety), a powierzchnia nie mniejsza niż 6 m ². Znaki na tablicy pamiątkowej muszą być czytelne, jeżeli tablica jest położona w znacznej odległości od miejsca, gdzie mogą znajdować się odbiorcy, to powierzchnia tablicy powinna być odpowiednio większa, tak aby wszyscy mogli łatwo zapoznać się z jej treścią. Tablica pamiątkowa musi być wyeksponowana minimum przez cały okres trwałości Projektu. W związku z tym musi być wykonana z trwałych materiałów, a zawarte na niej informacje muszą być czytelne nawet po kilku latach. Należy pamiętać, aby tablica nie zakłócała ładu przestrzennego, a jej wielkość, lokalizacja i wygląd były zgodne z lokalnymi regulacjami lub zasadami dotyczącymi estetyki przestrzeni publicznej gminy oraz zasadami ochrony przyrody. Należy zadbać, by była ona dopasowana do charakteru otoczenia. Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie odpady powstające w trakcie prac, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca zorganizuje sobie zaplecze budowy i będzie ponosił koszty z tym związane. Obowiązkiem Wykonawcy jest również wypełnianie postanowień wynikających z uzgodnień z gestorem sieci oraz właścicielem nieruchomości, tj. m.in. zawiadamianie o terminach rozpoczęcia i zakończenia prac. Prowadzona korespondencja musi być kierowana do wiadomości do Zamawiającego. b) dla części 2 Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego, spełniającego wymagania określone w ustawie z dnia 20.06.1997 Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 1260 ze zm.) oraz spełniającego warunki dopuszczenia do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - ciągnik o mocy 75-90 km z doposażeniem specjalistycznym (fabrycznie nowym) w tym: kosiarka, rębak, przyczepa ciągnikowa, ładowacz czołowy, pług zgarniający odpady. Ciągnik powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych oraz katalog części zamiennych i instrukcję obsługi w j. polskim. Ciągnik i doposażenie specjalistyczne muszą być ze sobą kompatybilne oraz fabrycznie nowe - rok produkcji 2017 lub 2018.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45111200-1, 45223100-7, 45261000-4, 45432120-1, 45442100-8, 45262300-4, 45421000-4, 45316110-9, 16700000-2, 16000000-5, 34300000-0, 16810000-6, 34390000-7, 34928480-6, 44613800-8
 
 
SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: Część 1: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbudowy istniejącego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na dz. nr 33 obręb Stare Pole
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt 1, w zakresie niniejszej części postępowania, w wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
 

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: Część 2: Dostawa sprzętu.
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt 1, w zakresie niniejszej części postępowania, w wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, złożona oferta została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Zawiadomienie z dnia 17 stycznia 2018 r. o odrzuceniu oferty - str. 1

 

Zawiadomienie z dnia 17 stycznia 2018 r. o odrzuceniu oferty - str. 2

Metryka

sporządzono
2018-01-17 przez Ewelina Krzemińska
udostępniono
2018-01-17 00:00 przez Janusz Salamonik
zmodyfikowano
2018-01-19 12:48 przez Salamonik Janusz
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
1039

Lista powiązanych aktualności

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.