Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Stare Pole
Menu góra
Strona startowa Gmina Stare Pole Zamówienia publiczne Zamówienia powyżej 130 000 zł 2018
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Ogłoszenie z dnia 18 kwietnia 2018 r. o udzieleniu zamówienia na dostawę ciągnika z osprzętem w ramach projektu pn.: "PSZOK ..." - 2018, menu 220, artykuł 4067 - BIP - Urząd Gminy w Starym Polu”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

2018

Ogłoszenie z dnia 18 kwietnia 2018 r. o udzieleniu zamówienia na dostawę ciągnika z osprzętem w ramach projektu pn.: "PSZOK..."

Ogłoszenie nr 500085306-N-2018 z dnia 18-04-2018 r.
 
Urząd Gminy Stare Pole: Zakup ciągnika z osprzętem w ramach projektu pn.: "PSZOK Gminy Stare Pole - zwiększenie efektywności segregacji odpadów i pro-ekologicznej świadomości mieszkańców" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.2 - Gospodarka odpadami współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach umowy o dofinansowanie nr RPPM.11.02.00-22-008/16-00 z dn. 07.06.2017.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
 
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.2 - Gospodarka odpadami współfinansowamego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach umowy o dofinansowanie nr RPPM.11.02.00-22-008/16-00 z dn. 07.06.2017
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 515865-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Stare Pole, Krajowy numer identyfikacyjny 54262300000, ul. ul. Marynarki Wojennej  6, 82220   Stare Pole, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 55 271 35 32, e-mail informatyk@starepole.pl, faks 55 271 35 32.
Adres strony internetowej (url): www.starepole.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
 
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup ciągnika z osprzętem w ramach projektu pn.: "PSZOK Gminy Stare Pole - zwiększenie efektywności segregacji odpadów i pro-ekologicznej świadomości mieszkańców" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.2 - Gospodarka odpadami współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach umowy o dofinansowanie nr RPPM.11.02.00-22-008/16-00 z dn. 07.06.2017.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego, spełniającego wymagania określone w ustawie z dnia 20.06.1997 Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 ze zm.)oraz spełniającego warunki dopuszczenia do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - ciągnik o mocy 75-90 km z doposażeniem specjalistycznym (fabrycznie nowym) w tym kosiarka, rębak, przyczepa ciągnikowa, ładowacz czołowy, pług zgarniający odpady. Ciągnik powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych oraz katalog części zamiennych i instrukcję obsługi w języku polskim. Ciągnik i doposażenie specjalistyczne muszą być ze sobą kompatybilne oraz fabrycznie nowe - rok produkcji 2017 lub 2018.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 16700000-2

Dodatkowe kody CPV: 16000000-5, 34300000-0, 16810000-6, 34390000-7
 
 
SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 227000.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Raiffeisen Agro-Technika Raitech Sp. z o.o.
Email wykonawcy: raitech@raitech.pl
Adres pocztowy: ul. Bydgoska 41
Kod pocztowy: 86-061
Miejscowość: Brzoza k/Bydgoszcz
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 302941.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 302941.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 302941.62
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Metryka

sporządzono
2018-04-18 przez Ewelina Krzemińska
udostępniono
2018-04-18 00:00 przez Janusz Salamonik
zmodyfikowano
2018-04-19 10:47 przez Salamonik Janusz
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
860

Lista powiązanych aktualności

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.