Zawiadomienie z dnia 31 lipca 2018 r. o unieważnieniu postępowania dla zadania pn. "Remont drogi ul. Reja w Starym Polu"
Ogłoszenie nr 500180856-N-2018 z dnia 31-07-2018 r.
Urząd Gminy Stare Pole: Remont drogi ul. Reja w Starym Polu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 581104-N-2018
Numer ogłoszenia: 581104-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Stare Pole, Krajowy numer identyfikacyjny 54262300000, ul. ul. Marynarki Wojennej 6, 82220 Stare Pole, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 55 271 35 32, e-mail informatyk@starepole.pl, faks 55 271 35 32.
Adres strony internetowej (url): www.starepole.pl
Adres strony internetowej (url): www.starepole.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie było podzielone na części:
Remont drogi ul. Reja w Starym Polu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie drogi ul. Reja w Starym Polu. Roboty budowlane obejmują między innymi: - roboty przygotowawcze, rozebranie istniejącej nawierzchni z płyt wielootworowych, wraz z ich transportem; - profilowanie i zagęszczenie podłoża; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego; - budowa nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych; - utwardzenie istniejących wjazdów do posesji; - prowadzone roboty należy bezwzględnie oznakować w ciągu drogi gminnej; - uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, związanych z realizacja zadania; Materiał rozbiórkowy z płyt ażurowych należy wywieść na odkład w miejsce wskazane przez inwestora. Zieleńce wzdłuż ciągu ulicy należy zahumusować i obsiać trawą. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pomiar geodezyjny powykonawczy inwestycji. Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie odpady powstające w trakcie prac, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Szczegółowy zakres prac został określony w załącznikach do niniejszej SIWZ: - Przedmiar robót załącznik nr 9, - Projekt budowlany załącznik nr 10, Przedmiar stanowiący załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ ma charakter pomocniczy. Jest opracowaniem wtórnym w stosunku do dokumentacji projektowej. Ma obrazować skalę przedsięwzięcia budowlanego i ułatwiać oszacowanie kosztów. Wykonawca zorganizuje sobie zaplecze budowy i będzie ponosił koszty z tym związane. Obowiązkiem Wykonawcy jest również wypełnianie postanowień wynikających z uzgodnień z gestorami sieci oraz właścicielami nieruchomości, tj. m.in. zawiadamianie o terminach rozpoczęcia i zakończenia prac. Prowadzona korespondencja musi być kierowana do wiadomości do Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust.1 pkt. 1 ww. ustawy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W zakresie niniejszej części postępowania, w wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.