Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Stare Pole
Menu góra
Strona startowa Gmina Stare Pole Zamówienia publiczne Zamówienia powyżej 130 000 zł 2018
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Zawiadomienie z dnia 7 sierpnia 2018 r. o unieważnieniu postępowania dla zadania pn. "Remont drogi gminnej / Budowa drogi transportu rolnego" - 2018, menu 220, artykuł 4197 - BIP - Urząd Gminy w Starym Polu”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

2018

Zawiadomienie z dnia 7 sierpnia 2018 r. o unieważnieniu postępowania dla zadania pn. "Remont drogi gminnej / Budowa drogi transportu rolnego"

Ogłoszenie nr 500188244-N-2018 z dnia 07-08-2018 r.
 
Urząd Gminy Stare Pole: - Remont drogi gminnej dz. 120 m. Królewo gm. Stare Pole, - Budowa drogi transportu rolnego na terenie Gminy Stare pole dz. 115/3 m. Królewo.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
 
 
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 593194-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Stare Pole, Krajowy numer identyfikacyjny 54262300000, ul. ul. Marynarki Wojennej  6, 82220   Stare Pole, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 55 271 35 32, e-mail informatyk@starepole.pl, faks 55 271 35 32.
Adres strony internetowej (url): www.starepole.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
 
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
- Remont drogi gminnej dz. 120 m. Królewo gm. Stare Pole, - Budowa drogi transportu rolnego na terenie Gminy Stare pole dz. 115/3 m. Królewo.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest:- Remont drogi gminnej dz. 120 m. Królewo gm. Stare Pole, - Budowa drogi transportu rolnego na terenie Gminy Stare Pole dz. 115/3 m. Królewo. • Remont drogi gminnej dz. 120 m. Królewo gm. Stare Pole. Roboty budowlane obejmują między innymi: - rozebranie istniejącej nawierzchni żwirowej,- regulacja i dostosowanie pod obciążenia komunikacyjne istniejących studzienek kanalizacyjnych, - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,- podbudowa z kruszywa łamanego, - budowa z nawierzchni z płyt żelbetowych drogowych pełnych, - wykonanie nawierzchni zjazdów na posesję. Dopuszcza się użycie płyt betonowych drogowych rozbiórkowych z zachowaniem jednakowych wymiarów i typów. Płyty betonowe nie powinny być popękane i bez uszkodzeń z zachowaniem ich właściwości wytrzymałościowych. Wykonawca przed ułożeniem płyt betonowych rozbiórkowych przedstawi Inwestorowi ich stan techniczny oraz schemat ich układania. Miejsca przy włączeniu z drogą powiatową, studniach kanalizacyjnych oraz uzupełnień powstałych przy układaniu nawierzchni z płyt należy wypełnić betonem. Zieleńce wzdłuż ciągu ulicy należy zahumusować i obsiać trawą. Szczegółowy zakres prac został określony w załącznikach do niniejszej SIWZ: - Projekt budowlany wraz z Przedmiarem robót „Remont drogi gminnej dz. 120 m. Królewo gm. Stare Pole” – załącznik 12 do SIWZ, • Budowa drogi transportu rolnego na terenie Gminy Stare Pole dz. 115/3 m. Królewo. Roboty budowlane obejmują między innymi: - wykonanie robót ziemnych i poszerzenie korpusu nasypu na działce, - przed rozpoczęciem robót usunięcie nadmiaru ziemi z obu poboczy (ściąć i odwieźć) poza pas drogowy, - wyprofilowanie dotychczasowej nawierzchni i wypełnienie deformacji i zapadnięć kruszywem naturalnym oraz wzmocnienie istniejącego podłoża w tym samym kruszywem, warstwę tą należy wykonać na całej szerokości korony drogi, - wykonanie nawierzchni z płyt pełnych żelbetowych wielkowymiarowych na podsypce piaskowej, - po ułożeniu nawierzchni uzupełnienie i właściwe zagęszczenie pobocza prawego i lewego, kruszywem łamanym do górnej krawędzi płyt. Szczegółowy zakres prac został określony w załącznikach do niniejszej SIWZ: - Dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem robót „ Budowa drogi transportu rolnego na terenie Gminy Stare Pole dz. 115/3 m. Królewo” - załącznik nr 10, - Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót „ Budowa drogi transportu rolnego na terenie Gminy Stare Pole dz. 115/3 m. Królewo” – załącznik nr 11. Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie odpady powstające w trakcie prac, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca zorganizuje sobie zaplecze budowy i będzie ponosił koszty z tym związane. Obowiązkiem Wykonawcy jest również wypełnianie postanowień wynikających z uzgodnień z gestorami sieci oraz właścicielami nieruchomości, tj. m.in. zawiadamianie o terminach rozpoczęcia i zakończenia prac. Prowadzona korespondencja musi być kierowana do wiadomości do Zamawiającego. Wykonawca rozliczając się za wykonane roboty wystawi dwie osobne faktury, oddzielnie na każdą drogę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45400000-1, 45110000-1, 45230000-8, 45450000-6, 45111000-8, 45233000-9, 45453000-7
 
 
SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust.1 pkt. 1 ww. ustawy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W zakresie niniejszej części postępowania, w wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Zawiadomienie z dnia 7 sierpnia 2018 r. o unieważnieniu postępowania

Metryka

sporządzono
2018-08-07 przez Agnieszka Skotarek
udostępniono
2018-08-07 00:00 przez Janusz Salamonik
zmodyfikowano
2018-08-07 22:26 przez Salamonik Janusz
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
846

Lista powiązanych aktualności

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.