Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Stare Pole
Menu góra
Strona startowa Gmina Stare Pole Zamówienia publiczne Zamówienia powyżej 130 000 zł 2018
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Ogłoszenie z dnia 31 sierpnia 2018 r. o udzieleniu zamówienia na realizację zadania pn. "Remont dachu i wymiana pokrycia dachowego na budynku przedszkola w Starym Polu" - 2018, menu 220, artykuł 4230 - BIP - Urząd Gminy w Starym Polu”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

2018

Ogłoszenie z dnia 31 sierpnia 2018 r. o udzieleniu zamówienia na realizację zadania pn. "Remont dachu i wymiana pokrycia dachowego na budynku przedszkola w Starym Polu"

Ogłoszenie nr 500209072-N-2018 z dnia 31-08-2018 r.
 
Urząd Gminy Stare Pole: Remont dachu i wymiana pokrycia dachowego na budynku przedszkola w Starym Polu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
 
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 598396-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Stare Pole, Krajowy numer identyfikacyjny 54262300000, ul. ul. Marynarki Wojennej  6, 82220   Stare Pole, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 55 271 35 32, e-mail informatyk@starepole.pl, faks 55 271 35 32.
Adres strony internetowej (url): www.starepole.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
 
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu i wymiana pokrycia dachowego na budynku przedszkola w Starym Polu.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Remont dachu i wymiana pokrycia na budynku przedszkola w Starym Polu, m.in.: - wymiana elementów konstrukcyjnych dachu tj. krokwie, deskowanie, - wymiana pokrycia dachowego na dachówkę, - wymiana orynnowania oraz instalacji odgromowej, - przemurowanie kominów z wykonaniem nasad i ław kominowych, - docieplenie ścian fasad styropianem i ułożenie tynku mineralnego. Dachówka z rozbiórki zostanie przekazana na potrzeby Urzędu Gminy Stare Pole. Z uwagi na realizację na obiekcie robót remontowo-budowlanych objętych odrębnym postępowaniem na udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej i zapoznania się z dokumentacją przetargową postępowania nr IZP.271.15.TERM-W.2.2017 dostępnego pod adresem: bip.malbork.pl/Article/get/id,21747.html. Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie odpady powstające w trakcie prac, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca zorganizuje sobie zaplecze budowy i będzie ponosił koszty z tym związane. Obowiązkiem Wykonawcy jest również wypełnianie postanowień wynikających z uzgodnień z gestorami sieci oraz właścicielami nieruchomości, tj. m.in. zawiadamianie o terminach rozpoczęcia i zakończenia prac. Prowadzona korespondencja musi być kierowana do wiadomości do Zamawiającego. Szczegółowy zakres został określony w załącznikach do niniejszej SIWZ: 1)Przedmiar robót – załącznik nr 8 2)Projekt budowlany wraz z Projektem budowlanym zamiennym „Remont dachu pokrycia dachowego na budynku Przedszkola w Starym Polu”– załącznik nr 9 3)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 10
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV: 45321000-3, 45453000-7, 45443000-4, 45261000-4


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 260295.80
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: PROFIL-DACH Zakład Ogólnobudowlany Bogdanowicz Marek
Email wykonawcy: biuro@profil-dach.pl
Adres pocztowy: ul. Kwiatowa 43
Kod pocztowy: 82-433
Miejscowość: Mikołajki Pomorskie
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 398750.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 398750.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 406062.48
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Metryka

sporządzono
2018-08-31 przez Agnieszka Skotarek
udostępniono
2018-08-31 00:00 przez Janusz Salamonik
zmodyfikowano
2018-08-31 12:56 przez Salamonik Janusz
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
734

Lista powiązanych aktualności

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.