Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Stare Pole
Menu góra
Strona startowa Gmina Stare Pole Aktualności
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Zawiadomienie z dnia 7 marca 2018 r. o unieważnieniu postępowania dla zadania pn. "Remont drogi dz. nr 619/1 obręb Stare Pole" - Aktualności, menu 24, artykuł 4016 - BIP - Urząd Gminy w Starym Polu”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Aktualności

Zawiadomienie z dnia 7 marca 2018 r. o unieważnieniu postępowania dla zadania pn. "Remont drogi dz. nr 619/1 obręb Stare Pole"

Ogłoszenie nr 500050106-N-2018 z dnia 07-03-2018 r.
Urząd Gminy Stare Pole: Remont drogi dz. nr 619/1 obręb Stare Pole.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 520607-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Stare Pole, Krajowy numer identyfikacyjny 54262300000, ul. ul. Marynarki Wojennej  6, 82220   Stare Pole, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 55 271 35 32, e-mail informatyk@starepole.pl, faks 55 271 35 32.
Adres strony internetowej (url): www.starepole.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
 
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi dz. nr 619/1 obręb Stare Pole.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącej drogi na działce nr 619/1 oraz utwardzenie terenu na działce nr 617. Roboty budowlane obejmują między innymi: - rozebranie istniejącego ogrodzenia i zastąpienie go nowym z systemu panelowego z podmurówką systemową betonową, - montaż bramy dwuskrzydłowej o szerokości 400 cm oraz furtki, - usunięcie humusu, - wykonanie wykopów i uformowanie nasypów oraz wykonanie koryta dostosowanego do projektowanych konstrukcji jezdni i chodników, - wykonanie drogi z nawierzchni bitumicznej o warstwie ścieralnej z betonu asfaltowego AC 8S, - wykonanie zjazdów, chodników i terenów utwardzonych z kostki betonowej, - odtworzenie istniejącego zjazdu na działkę nr 618.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45110000-1, 45111000-8, 45112000-5, 45113000-2, 45200000-9, 45210000-2, 45213000-3, 45220000-5, 45221000-2, 45230000-8, 45231000-5, 45233000-9, 45234000-6, 45260000-7, 45262000-1, 45300000-0, 45310000-3, 45316000-5, 45340000-2, 45342000-6


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust.1 pkt. 1 ww. ustawy, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. (nie wpłynęła żadna oferta)
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Zawiadomienie z dnia 17 stycznia 2018 r. o unieważnieniu postępowania

Metryka

sporządzono
2018-03-07 przez Ewelina Krzemińska
udostępniono
2018-03-07 00:00 przez Janusz Salamonik
zmodyfikowano
2018-03-07 16:49 przez Salamonik Janusz
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
1011

Lista powiązanych aktualności

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.