Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Stare Pole
Menu góra
Strona startowa Gmina Stare Pole Urząd Gminy Nabory i konkursy 2019
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Ogłoszenie z dnia 8 marca 2019 r. o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - ds. obsługi rady i współpracy z sołectwami - 2019, menu 269, artykuł 4517 - BIP - Urząd Gminy w Starym Polu”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

2019

Ogłoszenie z dnia 8 marca 2019 r. o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - ds. obsługi rady i współpracy z sołectwami

I. Nazwa i adres jednostki

Urząd Gminy Stare Pole
ul. Marynarki Wojennej 6
82-220 Stare Pole
tel. (55) 271-35-33
e-mail: ug@starepole.pl

 

II. Określenie stanowiska:

podinspektor ds. obsługi rady i współpracy z sołectwami

 

III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:

Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe magisterskie,
  2. co najmniej dwuletni staż pracy,
  3. obywatelstwo polskie,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. osoba nie może być skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. biegła obsługa komputera, programów pakietu Microsoft Office.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. ukończone studia na kierunku prawo lub administracja,
  2. doświadczenie w pracy w administracji samorządowej,
  3. znajomość przepisów z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych, Kodeks postepowania administracyjnego wraz z przepisami wykonawczymi, rozporządzenia Prezesa Rady ministrów w sprawie „Zasad techniki legislacyjnej”,
  4. wysoka kultura osobista,
  5. sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność.

 

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. obsługa organizacyjno - techniczna posiedzeń Rady Gminy i komisji Rady,
  2. przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie pracownikami, w tym z radcą prawnym materiałów dotyczących projektów uchwał Rady i jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia tych organów,
  3. zapewnienie prawidłowego przygotowania materiałów na sesję, posiedzenie komisji, zbieranie materiałów będących przedmiotem obrad i przedstawienie ich Wójtowi, Przewodniczącemu Rady i właściwym komisjom,
  4. podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady i jej komisji,
  5. protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań Rady i jej komisji,
  6. ewidencjonowanie wniosków, postulatów, interpelacji radnych, przekazywanie ich do realizacji i przygotowanie do publikacji w BIP, czuwanie nad terminowym załatwianiem wniosków komisji, interpelacji i wniosków radnych,
  7. prowadzenie rejestru uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta,
  8. przekazywanie uchwał organów gminy właściwym organom nadzoru,
  9. przesyłanie wniosków o ogłoszenie aktu normatywnego lub innego aktu prawnego w celu ogłoszenia w wojewódzkim dzienniku urzędowym,
  10. prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi radnych,
  11. koordynowanie zadań wyborczych wynikających z przepisów Kodeksu Wyborczego oraz aktów prawnych wydawanych na jego podstawie,
  12. organizacja wyborów ławników do sądów powszechnych,
  13. prowadzenie archiwum urzędu,
  14. współpraca z sołectwami,
  15. udzielanie pomocy w zakresie wyborów sołtysów i rad sołeckich, prowadzenie zbiorów uchwał i protokołów zebrań wiejskich,
  16. nadzór nad prawidłowym wykorzystywaniem funduszu sołeckiego.

 

V. Informacja o warunkach pracy:

  1. praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,
  2. system równoważnego czasu pracy,
  3. umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.

 

VI. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Stare Pole, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

 

VII. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. CV bez załączonego zdjęcia,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ze szczegółowym opisem przebiegu zatrudnienia,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i wykształcenie,
  5. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia poświadczające posiadany staż pracy,
  6. oświadczenie kandydata o tym, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016).

Oświadczenia powinny być odręcznie podpisane.

 

VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

  1. w sekretariacie Urzędu Gminy Stare Pole lub za pośrednictwem poczty w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko podinspektora ds. obsługi rady i współpracy z sołectwami”,
  2. za pośrednictwem drogi elektronicznej, jeżeli dokumenty opatrzone są kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 162) lub opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP zgodnie z ustawą z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.).

w terminie do dnia 20.03.2019r. do godz. 1700.

 

IX. Inne informacje

  1. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Stare Pole po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Za datę złożenia oferty uważa się datę i godzinę wpływu przesyłki do Urzędu Gminy.
  2. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej.
  3. Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w pok. nr 9 w Urzędzie Gminy bądź pod numerem telefonu (55) 271-35-33 wew. 47.

 

WÓJT
/-/ mgr inż. Marek Szczypior

 

 

Stare Pole, dnia 8.03.2019 r.

Metryka

sporządzono
2019-03-08 przez Katarzyna Zalewska
udostępniono
2019-03-08 00:00 przez Janusz Salamonik
zmodyfikowano
2019-03-08 09:20 przez Salamonik Janusz
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
1076

Lista powiązanych aktualności

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.