Ogłoszenie z dnia 8 marca 2019 r. o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - ds. obsługi rady i współpracy z sołectwami
I. Nazwa i adres jednostki
Urząd Gminy Stare Pole
ul. Marynarki Wojennej 6
82-220 Stare Pole
tel. (55) 271-35-33
e-mail: ug@starepole.pl
II. Określenie stanowiska:
podinspektor ds. obsługi rady i współpracy z sołectwami
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- co najmniej dwuletni staż pracy,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
- osoba nie może być skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- biegła obsługa komputera, programów pakietu Microsoft Office.
Wymagania dodatkowe:
- ukończone studia na kierunku prawo lub administracja,
- doświadczenie w pracy w administracji samorządowej,
- znajomość przepisów z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych, Kodeks postepowania administracyjnego wraz z przepisami wykonawczymi, rozporządzenia Prezesa Rady ministrów w sprawie „Zasad techniki legislacyjnej”,
- wysoka kultura osobista,
- sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- obsługa organizacyjno - techniczna posiedzeń Rady Gminy i komisji Rady,
- przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie pracownikami, w tym z radcą prawnym materiałów dotyczących projektów uchwał Rady i jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia tych organów,
- zapewnienie prawidłowego przygotowania materiałów na sesję, posiedzenie komisji, zbieranie materiałów będących przedmiotem obrad i przedstawienie ich Wójtowi, Przewodniczącemu Rady i właściwym komisjom,
- podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady i jej komisji,
- protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań Rady i jej komisji,
- ewidencjonowanie wniosków, postulatów, interpelacji radnych, przekazywanie ich do realizacji i przygotowanie do publikacji w BIP, czuwanie nad terminowym załatwianiem wniosków komisji, interpelacji i wniosków radnych,
- prowadzenie rejestru uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta,
- przekazywanie uchwał organów gminy właściwym organom nadzoru,
- przesyłanie wniosków o ogłoszenie aktu normatywnego lub innego aktu prawnego w celu ogłoszenia w wojewódzkim dzienniku urzędowym,
- prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi radnych,
- koordynowanie zadań wyborczych wynikających z przepisów Kodeksu Wyborczego oraz aktów prawnych wydawanych na jego podstawie,
- organizacja wyborów ławników do sądów powszechnych,
- prowadzenie archiwum urzędu,
- współpraca z sołectwami,
- udzielanie pomocy w zakresie wyborów sołtysów i rad sołeckich, prowadzenie zbiorów uchwał i protokołów zebrań wiejskich,
- nadzór nad prawidłowym wykorzystywaniem funduszu sołeckiego.
V. Informacja o warunkach pracy:
- praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,
- system równoważnego czasu pracy,
- umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.
VI. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Stare Pole, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
VII. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV bez załączonego zdjęcia,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ze szczegółowym opisem przebiegu zatrudnienia,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia poświadczające posiadany staż pracy,
- oświadczenie kandydata o tym, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016).
Oświadczenia powinny być odręcznie podpisane.
VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- w sekretariacie Urzędu Gminy Stare Pole lub za pośrednictwem poczty w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko podinspektora ds. obsługi rady i współpracy z sołectwami”,
- za pośrednictwem drogi elektronicznej, jeżeli dokumenty opatrzone są kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 162) lub opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP zgodnie z ustawą z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.).
w terminie do dnia 20.03.2019r. do godz. 1700.
IX. Inne informacje
- Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Stare Pole po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Za datę złożenia oferty uważa się datę i godzinę wpływu przesyłki do Urzędu Gminy.
- Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej.
- Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w pok. nr 9 w Urzędzie Gminy bądź pod numerem telefonu (55) 271-35-33 wew. 47.
WÓJT /-/ mgr inż. Marek Szczypior |
Stare Pole, dnia 8.03.2019 r.