Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Stare Pole
Menu góra
Strona startowa Gmina Stare Pole Urząd Gminy Nabory i konkursy 2019
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Ogłoszenie z dnia 30 października 2019 r. o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze - Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego - 2019, menu 269, artykuł 4878 - BIP - Urząd Gminy w Starym Polu”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

2019

Ogłoszenie z dnia 30 października 2019 r. o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze - Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego

I.  Nazwa i adres jednostki

Urząd Gminy Stare Pole
ul. Marynarki Wojennej 6
82-220 Stare Pole
tel.(55) 271-35-33
e-mail: ug@starepole.pl

II.  Określenie stanowiska:

Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego

III.   Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
Wymagania niezbędne:

  1. posiadanie:
    • dyplomu ukończenia studiów wyższych prawniczych lub administracyjnych potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub,
    • dyplomu potwierdzającego uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwa ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji lub,
    • dyplomu potwierdzającego ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą, o których mowa w art. 326 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. poz. 1668 i 2024) albo uznanego za równoważny polskiemu dyplomowi potwierdzającemu uzyskanie tytułu zawodowego magistra z art. 327 ust. 1 w/w ustawy,
  2. co najmniej trzyletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi,
  3. obywatelstwo polskie,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. osoba nie może być skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. znajomość przepisów z zakresu ustawy o zmianie imienia i nazwiska, o opłacie skarbowej, o orderach i odznaczeniach, Prawo o aktach stanu cywilnego, Kodeks rodzinny i opiekuńczy, Kodeks postepowania administracyjnego, Kodeks cywilny,
  8. biegła obsługa komputera, programów pakietu Microsoft Office.

Wymagania dodatkowe:

  1. doświadczenie w pracy w Urzędzie Stanu Cywilnego,
  2. znajomość pracy w systemie „ŹRÓDŁO” do obsługi Systemu Rejestrów Państwowych,
  3. wysoka kultura osobista,
  4. sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność.

IV.   Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński, wyborze imienia dziecka, uznania dziecka, powrocie do poprzedniego nazwiska,
  2. prowadzenie Rejestru Stanu Cywilnego i załatwianie spraw wynikających z przepisów o aktach stanu cywilnego,
  3. sporządzanie aktów: urodzeń, małżeństw i zgonów oraz rejestrów pomocniczych do tych akt,
  4. odtwarzanie i ustalanie treści aktu stanu cywilnego oraz wydawanie z tych aktów odpisów skróconych i zupełnych,
  5. prowadzenie postępowania administracyjnego i orzekanie w sprawach rejestracji stanu cywilnego,
  6. kompletowanie akt zbiorowych stanu cywilnego,
  7. wydawanie decyzji administracyjnych wynikających z prawa o aktach stanu cywilnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego oraz ustawy o zmianie imienia i nazwiska,
  8. prowadzenie korespondencji z placówkami konsularnymi w kraju i za granicą,
  9. sporządzanie statystycznych sprawozdań w zakresie spraw określonych w aktach stanu cywilnego,
  10. prowadzenie archiwum akt stanu cywilnego,
  11. przekazywanie informacji do organów ewidencji ludności i do właściwych urzędów stanu cywilnego o zarejestrowanych w USC zdarzeniach mających wpływ na stan cywilny osób,
  12. współdziałanie z organami ewidencji ludności,
  13. sporządzanie wniosków o odznaczenia „Za długoletnie pozycie małżeńskie” i organizowanie uroczystego wręczania odznaczeń,
  14. organizowanie jubileuszy urodzin 100 lat dla mieszkańców gminy,
  15. zapewnienie uroczystej formy zawarcia małżeństwa.

 

V.   Informacja o warunkach pracy:

  1. praca biurowa w niepełnym wymiarze czasu pracy (1/8),
  2. umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.

VI.   Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Stare Pole, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

VII.   Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. CV bez załączonego zdjęcia,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ze szczegółowym opisem  przebiegu zatrudnienia,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i wykształcenie,
  5. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia poświadczające posiadany staż pracy,
  6. oświadczenie kandydata o tym, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016).

Oświadczenia powinny być odręcznie podpisane.

VIII.   Określenie terminu i miejsca składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

  1. w sekretariacie Urzędu Gminy Stare Pole lub za pośrednictwem poczty w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika USC”,
  2. za pośrednictwem drogi elektronicznej, jeżeli dokumenty opatrzone są kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2019r. poz. 162 ze zm.) lub opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP zgodnie z ustawą z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019r. poz. 700 ze zm.).

w terminie do dnia 29.11.2019r. do godz. 1400.

IX.    Inne informacje

  1. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Stare Pole po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Za datę złożenia oferty uważa się datę i godzinę wpływu przesyłki do Urzędu Gminy.
  2. Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w pok. nr 9 w Urzędzie Gminy bądź pod numerem telefonu (55) 271-35-33 wew. 47.
  3. Formularz kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz wymagane oświadczenia są do dostępne w BIP Gminy Stare Pole w zakładce „Formularze do pobrania”.

 

Stare Pole, dnia 30.10.2019r.

Metryka

sporządzono
2019-10-30 przez Katarzyna Zalewska
udostępniono
2019-10-30 00:00 przez Janusz Salamonik
zmodyfikowano
2019-10-30 13:43 przez Salamonik Janusz
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
870

Lista powiązanych aktualności

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.