Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Stare Pole
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w przetargu dla zadania pn. "Utrzymanie i eksploatacja urządzeń, sieci kanalizacji sanitarnej oraz oczyszczalni ścieków na terenie gminy Stare Pole" - Rejestr zmian, rejestr 3122, menu 9, artykuł 3122 - BIP - Urząd Gminy w Starym Polu”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Modyfikacja treści aktualności 'Zawiadomienie z dnia 17 stycznia 2018 r. o unieważnieniu postępowania dla zadania pn. "PSZOK Gminy Stare Pole ..."'

Ogłoszenie nr 500013470-N-2018 z dnia 17-01-2018 r.
 
Urząd Gminy Stare Pole: Część 1: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbudowy istniejącego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na dz. nr 33 obręb Stare Pole, Część 2: Dostawa sprzętu. dla projektu pn.: „PSZOK Gminy Stare Pole - zwiększenie efektywności segregacji odpadów i pro-ekologicznej świadomości mieszkańców” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.2 - Gospodarka odpadami współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach umowy o dofinansowanie nr RPPM.11.02.00-22-008/16-00 z dn. 07.06.2017.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
 
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.2 - Gospodarka odpadami współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach umowy o dofinansowanie nr RPPM.11.02.00-22-008/16-00 z dn. 07.06.2017.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 637204-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Stare Pole, Krajowy numer identyfikacyjny 54262300000, ul. ul. Marynarki Wojennej  6, 82220   Stare Pole, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 55 271 35 32, e-mail informatyk@starepole.pl, faks 55 271 35 32.
Adres strony internetowej (url): www.starepole.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
 
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Część 1: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbudowy istniejącego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na dz. nr 33 obręb Stare Pole, Część 2: Dostawa sprzętu. dla projektu pn.: „PSZOK Gminy Stare Pole - zwiększenie efektywności segregacji odpadów i pro-ekologicznej świadomości mieszkańców” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.2 - Gospodarka odpadami współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach umowy o dofinansowanie nr RPPM.11.02.00-22-008/16-00 z dn. 07.06.2017.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem inwestycji jest: rozbudowa istniejącego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na dz. nr 33 obręb Stare Pole w trybie „zaprojektuj i wybuduj” oraz dostawa sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Stare Pole, Gmina Stare Pole, w ramach której planuje się zrealizowanie następującego zakresu prac: a) dla części 1 Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Stare Pole, Gmina Stare Pole, m.in.: - opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w tym projektu budowlanego i wykonawczego opracowanego zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z warunkami określonymi decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach i Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego dla wsi Stare Pole i Krzyżanowo , - opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Planu BIOZ, - uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych warunkujących zrealizowanie prac budowlanych i przekazanie obiektu do użytkowania i jego eksploatacji, - realizację inwestycji zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem, w tym rozbudowę oraz dostawę i montaż urządzeń wyposażenia obiektów, tj. wiata magazynowa o wym. 3,5x15,0 m i wysokości 3,50-4,30 m wraz z fundamentowaniem i robotami montażowymi – 1 szt., kontener socjalny o wym. 2,5x6,0 m wraz z podłączeniem do instalacji wod.-kan., elektrycznej – 1 szt., kontener duży 7 m3 – 3 szt., kontener standardowy 1,1 m3 – 8 szt., kontener mały 0,2 m3 – szt., kontener odpady niebezpieczne 450 dm3 – 1 szt., kontener świetlówki i żarówki 650-660 dm3 – 1 szt., pojemnik na akumulatory 500 dm3 – 1 szt., pojemnik na odpady płynne 450 dm3 – 1 szt., zbiornik na płynne substancje chemiczne 200 dm3 – 1 szt., pojemnik na odpady medyczne 150 dm3 – 1 szt., zbiornik na zużyty olej i farby 200 dm3 – 2 szt., - oświetlenie terenu – lampy hybrydowe zasilane energią słoneczną i wiatrową (łącznie), - uzupełnienie utwardzenia i zieleni - poprawa nawierzchni, estetyki terenu, - monitoring – kamera sieciowa zewnętrzna o rozdzielczości 4 Mpx, rejestrator IP 4 kanały video, zasilanie PoE, twardy dysk 1TB, - opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz instrukcji eksploatacji i konserwacji, instrukcji stanowiskowych, instrukcji BHP i ppoż, - zapewnienie właściwego oznakowania obiektów instalacji, w tym wyposażenie w niezbędne instrukcje i tablice informacyjne, - przekazanie Zamawiającemu obiektów do użytkowania. - wykonanie i ustawienie tablic informacyjnych ( 2 szt. ) -1 szt. na terenie PSZOK i 1 szt. przy Urzędzie Gminy Stare Pole, - wykonanie i ustawienie tablicy pamiątkowej na terenie PSZOK 1 szt. Wytyczne do tablic: * Tablica informacyjna musi zawierać: - nazwę Beneficjenta – Gmina Stare Pole - tytuł Projektu - „PSZOK Gminy Stare Pole - zwiększenie efektywności segregacji odpadów i pro-ekologicznej świadomości mieszkańców” - cel Projektu - zwiększenie efektywności segregacji odpadów i pro-ekologicznej świadomości mieszkańców - zestaw logo-znaki FE i UE oraz znak Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego - adres portalu www.mapadotacji.fov.pl Wzór tablicy znajduje się w Internecie na stronie: www.funduszeeuropejskie.gov.pl/promocja i na stronie programu: www.rpo.pomorskie.eu. Minimalny rozmiar tablicy wynosi 80x120 cm (wymiary europalety), a powierzchnia nie mniejsza niż 6 m ². Znaki na tablicy informacyjnej muszą być czytelne, jeżeli tablica jest położona w znacznej odległości od miejsca, gdzie mogą znajdować się odbiorcy, to powierzchnia tablicy powinna być odpowiednio większa, tak aby wszyscy mogli łatwo zapoznać się z jej treścią. * Tablica pamiątkowa może być albo dużego formatu, albo mieć formę mniejszej tabliczki. Minimalny rozmiar wynosi 80x120 cm (wymiary europalety), a powierzchnia nie mniejsza niż 6 m ². Znaki na tablicy pamiątkowej muszą być czytelne, jeżeli tablica jest położona w znacznej odległości od miejsca, gdzie mogą znajdować się odbiorcy, to powierzchnia tablicy powinna być odpowiednio większa, tak aby wszyscy mogli łatwo zapoznać się z jej treścią. Tablica pamiątkowa musi być wyeksponowana minimum przez cały okres trwałości Projektu. W związku z tym musi być wykonana z trwałych materiałów, a zawarte na niej informacje muszą być czytelne nawet po kilku latach. Należy pamiętać, aby tablica nie zakłócała ładu przestrzennego, a jej wielkość, lokalizacja i wygląd były zgodne z lokalnymi regulacjami lub zasadami dotyczącymi estetyki przestrzeni publicznej gminy oraz zasadami ochrony przyrody. Należy zadbać, by była ona dopasowana do charakteru otoczenia. Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie odpady powstające w trakcie prac, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca zorganizuje sobie zaplecze budowy i będzie ponosił koszty z tym związane. Obowiązkiem Wykonawcy jest również wypełnianie postanowień wynikających z uzgodnień z gestorem sieci oraz właścicielem nieruchomości, tj. m.in. zawiadamianie o terminach rozpoczęcia i zakończenia prac. Prowadzona korespondencja musi być kierowana do wiadomości do Zamawiającego. b) dla części 2 Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego, spełniającego wymagania określone w ustawie z dnia 20.06.1997 Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 1260 ze zm.) oraz spełniającego warunki dopuszczenia do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - ciągnik o mocy 75-90 km z doposażeniem specjalistycznym (fabrycznie nowym) w tym: kosiarka, rębak, przyczepa ciągnikowa, ładowacz czołowy, pług zgarniający odpady. Ciągnik powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych oraz katalog części zamiennych i instrukcję obsługi w j. polskim. Ciągnik i doposażenie specjalistyczne muszą być ze sobą kompatybilne oraz fabrycznie nowe - rok produkcji 2017 lub 2018.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45111200-1, 45223100-7, 45261000-4, 45432120-1, 45442100-8, 45262300-4, 45421000-4, 45316110-9, 16700000-2, 16000000-5, 34300000-0, 16810000-6, 34390000-7, 34928480-6, 44613800-8
 
 
SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: Część 1: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbudowy istniejącego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na dz. nr 33 obręb Stare Pole
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt 1, w zakresie niniejszej części postępowania, w wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
 

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: Część 2: Dostawa sprzętu.
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt 1, w zakresie niniejszej części postępowania, w wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, złożona oferta została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Zawiadomienie z dnia 17 stycznia 2018 r. o unieważnieniu postępowania dla zadania pn.

Metryka

data wytworzenia
2018-01-17
data udostępnienia
2018-01-17
sporządzone przez
Ewelina Krzemińska
opublikowane przez
Janusz Salamonik
data wykonania
2018-01-19
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.