Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Stare Pole
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - Obwieszczenie Wójta Gminy Stare Pole z dnia 11 marca 2016 r. o wydaniu postanowienia w sprawie odmowy wszczęcia postępowania o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia pn. "Budowa obiektów mostowych ... - Rejestr zmian, rejestr 3417, menu 9, artykuł 3417 - BIP - Urząd Gminy w Starym Polu”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Publikacja aktualności 'Zawiadomienie z dnia 26 czerwca 2018 r. o unieważnieniu postępowania dla zadania pn. "Remont dachu i wymiana pokrycia dachowego na budynku Przedszkola w Starym Polu"'

Ogłoszenie nr 500146437-N-2018 z dnia 26-06-2018 r.

Urząd Gminy Stare Pole: Remont dachu i wymiana pokrycia dachowego na budynku przedszkola w Starym Polu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
 
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 569012-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500139232-N-2018

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Stare Pole, Krajowy numer identyfikacyjny 54262300000, ul. ul. Marynarki Wojennej  6, 82220   Stare Pole, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 55 271 35 32, e-mail informatyk@starepole.pl, faks 55 271 35 32.
Adres strony internetowej (url): www.starepole.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
 
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu i wymiana pokrycia dachowego na budynku przedszkola w Starym Polu
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Remont dachu i wymiana pokrycia na budynku przedszkola w Starym Polu, m. in.: wymiana elementów konstrukcyjnych dachu tj. krokwie, deskowanie, - wymiana pokrycia dachowego na dachówkę, - wymiana orynnowania oraz instalacji odgromowej, - przemurowanie kominów z wykonaniem nasad i ław kominowych, - docieplenie ścian fasad styropianem i ułożenie tynku mineralnego. Dachówka z rozbiórki zostanie przekazana na potrzeby Urzędu Gminy Stare Pole. Z uwagi na realizację na obiekcie robót remontowo-budowlanych objętych odrębnym postępowaniem na udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej i zapoznania się z dokumentacją przetargową postępowania nr IZP.271.15.TERM-W.2.2017 dostępnego pod adresem: bip.malbork.pl/Article/get/id,21747.html Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie odpady powstające w trakcie prac, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca zorganizuje sobie zaplecze budowy i będzie ponosił koszty z tym związane. Obowiązkiem Wykonawcy jest również wypełnienie postanowień wynikających z uzgodnień z gastronomi sieci oraz właścicielami nieruchomości, tj. m. in. zawiadomienie o terminach rozpoczęcia i zakończenia prac. Prowadzona korespondencja musi być kierowana do wiadomości do Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV: 45321000-3, 45453000-7, 45443000-4, 45261000-4


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust.1 pkt. 1 ww. ustawy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Zawiadomienie z dnia 26 czerwca 2018 r. o unieważnieniu postępowania

Metryka

data wytworzenia
2018-06-26
data udostępnienia
2018-06-26
sporządzone przez
Agnieszka Skotarek
opublikowane przez
Janusz Salamonik
data wykonania
2018-06-26
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.