Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Stare Pole
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - Terminy posiedzeń komisji stałych Rady Gminy Stare Pole - Rejestr zmian, rejestr 3476, menu 9, artykuł 3476 - BIP - Urząd Gminy w Starym Polu”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Publikacja aktualności 'Zawiadomienie z dnia 7 sierpnia 2018 r. o unieważnieniu postępowania dla zadania pn. "Remont drogi gminnej / Budowa drogi transportu rolnego"'

Ogłoszenie nr 500188244-N-2018 z dnia 07-08-2018 r.
 
Urząd Gminy Stare Pole: - Remont drogi gminnej dz. 120 m. Królewo gm. Stare Pole, - Budowa drogi transportu rolnego na terenie Gminy Stare pole dz. 115/3 m. Królewo.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
 
 
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 593194-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Stare Pole, Krajowy numer identyfikacyjny 54262300000, ul. ul. Marynarki Wojennej  6, 82220   Stare Pole, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 55 271 35 32, e-mail informatyk@starepole.pl, faks 55 271 35 32.
Adres strony internetowej (url): www.starepole.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
 
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
- Remont drogi gminnej dz. 120 m. Królewo gm. Stare Pole, - Budowa drogi transportu rolnego na terenie Gminy Stare pole dz. 115/3 m. Królewo.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest:- Remont drogi gminnej dz. 120 m. Królewo gm. Stare Pole, - Budowa drogi transportu rolnego na terenie Gminy Stare Pole dz. 115/3 m. Królewo. • Remont drogi gminnej dz. 120 m. Królewo gm. Stare Pole. Roboty budowlane obejmują między innymi: - rozebranie istniejącej nawierzchni żwirowej,- regulacja i dostosowanie pod obciążenia komunikacyjne istniejących studzienek kanalizacyjnych, - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne ,- podbudowa z kruszywa łamanego, - budowa z nawierzchni z płyt żelbetowych drogowych pełnych, - wykonanie nawierzchni zjazdów na posesję. Dopuszcza się użycie płyt betonowych drogowych rozbiórkowych z zachowaniem jednakowych wymiarów i typów. Płyty betonowe nie powinny być popękane i bez uszkodzeń z zachowaniem ich właściwości wytrzymałościowych. Wykonawca przed ułożeniem płyt betonowych rozbiórkowych przedstawi Inwestorowi ich stan techniczny oraz schemat ich układania. Miejsca przy włączeniu z drogą powiatową, studniach kanalizacyjnych oraz uzupełnień powstałych przy układaniu nawierzchni z płyt należy wypełnić betonem. Zieleńce wzdłuż ciągu ulicy należy zahumusować i obsiać trawą. Szczegółowy zakres prac został określony w załącznikach do niniejszej SIWZ: - Projekt budowlany wraz z Przedmiarem robót „Remont drogi gminnej dz. 120 m. Królewo gm. Stare Pole” – załącznik 12 do SIWZ, • Budowa drogi transportu rolnego na terenie Gminy Stare Pole dz. 115/3 m. Królewo. Roboty budowlane obejmują między innymi: - wykonanie robót ziemnych i poszerzenie korpusu nasypu na działce, - przed rozpoczęciem robót usunięcie nadmiaru ziemi z obu poboczy (ściąć i odwieźć) poza pas drogowy, - wyprofilowanie dotychczasowej nawierzchni i wypełnienie deformacji i zapadnięć kruszywem naturalnym oraz wzmocnienie istniejącego podłoża w tym samym kruszywem, warstwę tą należy wykonać na całej szerokości korony drogi , - wykonanie nawierzchni z płyt pełnych żelbetowych wielkowymiarowych na podsypce piaskowej, - po ułożeniu nawierzchni uzupełnienie i właściwe zagęszczenie pobocza prawego i lewego, kruszywem łamanym do górnej krawędzi płyt. Szczegółowy zakres prac został określony w załącznikach do niniejszej SIWZ: - Dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem robót „ Budowa drogi transportu rolnego na terenie Gminy Stare Pole dz. 115/3 m. Królewo” - załącznik nr 10, - Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót „ Budowa drogi transportu rolnego na terenie Gminy Stare Pole dz. 115/3 m. Królewo” – załącznik nr 11. Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie odpady powstające w trakcie prac, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca zorganizuje sobie zaplecze budowy i będzie ponosił koszty z tym związane. Obowiązkiem Wykonawcy jest również wypełnianie postanowień wynikających z uzgodnień z gestorami sieci oraz właścicielami nieruchomości, tj. m.in. zawiadamianie o terminach rozpoczęcia i zakończenia prac. Prowadzona korespondencja musi być kierowana do wiadomości do Zamawiającego. Wykonawca rozliczając się za wykonane roboty wystawi dwie osobne faktury, oddzielnie na każdą drogę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45400000-1, 45110000-1, 45230000-8, 45450000-6, 45111000-8, 45233000-9, 45453000-7
 
 
SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust.1 pkt. 1 ww. ustawy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W zakresie niniejszej części postępowania, w wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Zawiadomienie z dnia 7 sierpnia 2018 r. o unieważnieniu postępowania

Metryka

data wytworzenia
2018-08-07
data udostępnienia
2018-08-07
sporządzone przez
Agnieszka Skotarek
opublikowane przez
Janusz Salamonik
data wykonania
2018-08-07
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.